maandag 1 november 2010

Down-under 1 november


Hier nog even een mailtje van Andre:


 Hallo allemaal,

Mijn eerste weekje zit er al weer op, de ontvangst was geweldig er waren zelfs mensen die vroegen hoe mijn vakantie was geweest.
Het is nu groener dan ooit te voren en dit weekend wordt er veel regen voorspelt 25 a 50 mm.
De reis daar in tegen duurde 3 uur langer dan gepland vertraging in Kualalumpur, dus ik kwam 12.05 in de nacht in Melbourne. De andere dag tot 10 uur uitgeslapen en toen weer in de auto naar Cohuna 260 Km
Maar je weet het hier nooit.
Ik slaap nu in een cabin ( soort zomerhuisje) met een slaapkamer.

In het begin had ik alleen maar een bakpan en een magnetron en een snelkoker.
Inmiddels heb ik er een kookplaat en een steelpan.
Het heeft even geduurd maar ik kan nu ook een paar foto's bijvoegen meer durf ik niet i.v.m. de grootte van het bestand.
Op de site van keesmaeswaar benje.nu zijn meerdere foto's te zien.
Ik kom nu op veel voor mij nieuwe bedrijven, dat doorbreekt de sleur van de afgelopen jaren wel een beetje.
Deze week was het nog goed te doen maar volgende week dan mok deran.
Als het lukt stuur ik een dezer dagen nog wel wat foto's.
groeten Andre

Geen opmerkingen: