woensdag 26 oktober 2011

Australie D


Op vrijdagavond 22 oktober is collega Dirk naar Australie vertrokken.Hij gaat daar voor ongeveer zes weken aan het werk.Ik heb met hem afgesproken dat ik zijn mailtjes en fotoos op de website zal zetten.




Hoe gaat het met jullie,

Bijna 2 dagen aan het reizen geweest, tijdverschil (9 uur) meegeteld.

Zondag van Melbourne naar Cohuna links rijden viel me wel tegen bijna 300 km na 2 gebroken nachten.

Zelf ben ik maandag met iemand op pad geweest en heb die dag 5 bedrijven bezocht met totaal 63 inseminaties.
Dinsdag alleen op pad geweest en 70 inseminaties verricht. Ik ben er wel achter dat je hier niet kunt werken zoals in Nederland. Het is hier echt productiewerk.



De mensen hier zijn erg behulpzaam en als ik iets vraag willen ze graag helpen

S’avonds ben ik moe en blij dat ik in bed lig. Tot op heden s’morgens te vroeg wakker ongeveer 4 uur. Ik hoop dat daar snel verandering in komt.

Ik heb er 2 foto’s bijgedaan een ervan is mijn verblijf de andere staat in Singapore (hier een tussenlanding gemaakt). Aan jou de keus wat waar.

Kun je me de internet link van inseminator online sturen.(ik heb het ergens opgeschreven maar kan het niet terug vinden.



Groeten,

Dirk


Geen opmerkingen: