donderdag 24 november 2011

Australie E


Hallo allemaal,

De afgelopen tijd verschillende keren het Gunbower national park ingeweest. Het is geen park met goed begaanbare wegen.
Ik heb het met een auto geprobeerd maar dan kom je niet ver het is op veel plekken moerassig . Een fiets geregeld van een collega.
overal kon ik ook niet fietsen dus dan maar lopen. Ben tot aan de Murray river geweest. Vanaf Cohuna dwars door het gebied.
Afgelopen herfst (april) was het hier erg nat daarvoor had het 7 jaar niet geregend. In dit gebied zat toen geen groen blaadje meer aan de boom is me verteld. De natuur heeft zich aardig hersteld.
De grootste drukte met het werk is voorbij. Af en toe heb je een dag met veel inseminaties, dit komt omdat veehouders koeien die niet tochtig zijn gezien gaan behandelen, tochtig spuiten.
Half 5 ik begin zo aan mijn avond ronde.

Groeten aan allemaal,
Dirk


Geen opmerkingen: